I’m alive

Ojojoj vad länge sen det var jag skrev något! Jag har inget att skylla på egentligen, jag har bara inte haft nåt som jag tyckte var värt att skriva om. Som jag sa åt Helena när vi träffades – skulle jag ha skrivit att jag grinat ögonen ur mig för att jag kände mig ensam?! Nää sån är inte jag 🙂

Annars rullar livet på som vanligt. Jag äter, sover och skiter som vanligt folk men jobbar kanske lite mer än vanligt folk 😛
Det har varit lite kris på jobbet ibland och då har jag tagit på mig extra pass men det gör mig inget. Jag har inte haft så mycket annat planerat och då kan jag ju lika gärna jobba.
Jag tog mig några semesterdagar och åkte hem till mamma förra veckan. Hon fyllde 75 så jag tyckte det var kul att åka upp och fira henne. Jag lyxade till det och tog en hyrbil den här gången för då kunde jag handla lite och tur var det för jag hittade en stegpall i trä på återvinningen i Kuivakangas av alla ställen. Sen fick jag köpt billigt tvättmedel från GK’s i Pello och när jag åkte hemåt på söndagen så var jag förbi Biggan och hämtade mitt fårskinn 😀

Så – nu har jag iallafall visat att jag lever. Är du nöjd nu Helena? 😉

One response to “I’m alive

  1. Joo… lite nöjd 😀
    Jag har så tråååkit när jag int har nå att läsa haha…

    En dejt snart så att vi har nåt att skriva om sen tycker jag 😉 *kraam*

Leave a Reply

