Härliga söndag

Någon*harkel* tyckte ju att jag måste blogga mera “föffan” så jag gör väl det då 😉

Är ledig idag och solen skiner ute så jag funderar på att ta mig en prommis till Myrorna för att kolla lite, kanske jag kan hitta ett köksbord med stolar eller åtminstone stolar? Är lite sugen på att köpa en ny bärbar dator oxå då jag ibland blir gode less på den jag har. “Barbara” är bra men kanske lite liten, å andra sidan så använder jag knappt datorn mer utan surfar mycket via mobilen så jag vet inte. Snåltarmen säger att jag inte ska köpa, prylbögen i mig säger att jag ska köpa… Svårt det där.. MEN köper jag en så vill jag gärna att den inte kostar mer än 3500 kr. Kanske tar mig en sväng förbi Netonnet när jag ändå ska till Myrorna, titta kostar ingenting har jag hört

jAG BLI.. OJ.. Ja ni ser, så där blir det ibland tack vare att datorn är så liten 😛
Jag blir så irriterad på mig själv ibland då jag har så svårt att släppa saker, händelser och personer. Trots att nån behandlat mig som skit och rent bett mig fara och flyga så kan jag ändå sakna personen och fundera på att ta upp kontakten igen. Detta trots att jag bestämt mig för att inte krypa till korset, inte tigga och be. Jag menar – h*n kan ju lika gärna ta upp kontakten med mig om det är så att h*n vill det, och hörs det inget så betyder det ju att h*n inte saknar mig och inte vill ha kontakt eller hur?!
När jag har dåliga dagar kan jag fundera på vad jag gör fel, varför vissa väljer bort mig.. Är jag så jävlig att ha att göra med? Men å andra sidan har jag fantastiska vänner runt omkring mig som uppskattar mig för den jag är, och som talar om hur glada de är att jag är deras vän så då kan det ju inte bero på mig?!
Nä jag fortsätter vara den jag är så får de som inte tål mig gå åt ett annat håll helt enkelt 😀

Näpp nu dusch, sen lunch innan promp till “the Ants” 😉

2 responses to “Härliga söndag

  1. Jag känner igen det där med att vissa bara tar en för givet och man blir så jäkla besviken alltså 😦

    Men jag försöker verkligen att ha fokus på att glädjas över de som ÄR såna bra vänner som jag behöver, vill ha och förtjänar!! Det känns roligare då 🙂

    Jag har insett att de få vänner som uppskattar kvalité ÄR de som håller högst kvalité… Och vi är såna både du och jag. Vi är toppen!! (Jopp, de gäller å boosta sig själv å varann!) Haha… å tack för idag. Nästa gång ses vi UTAN galningarna.. Ehrm… Kram

  2. Näe du är inte så jävlig utan man passar bara inte med vem som helst! Har insett själv att man kan inte, man behöver inte, och man måste inte vara vän med alla 😉 Tänk så istället så behöver du inte känna att det är dig det beror på!
    Om alla uppbrott skulle vara ens eget fel eller bara bero på en själv så skulle man ju tex aldrig kunna släppa nån man varit med eller träffat :/

Leave a Reply

