Lediga dagar – härliga dagar.. eller?

Idag har varit en yrslig dag.. Sov till halv åtta och när jag skulle på toa så var det verkligen vingelvingel. Det snurrade på ganska bra i skallen på mig så jag intog en liggande ställning i soffan efter att jag ätit min frukost.
Jag är jättestel i rygg och nacke igen så det kan ju komma därifrån, eller så sov jag tungt, eller så är det som Biggan sa – att mitt blodtryck kanske sjunker när jag sover eller att jag får blodtrycksfall när jag kliver upp. Mitt blodtryck har alltid varit bra, varken högt eller lågt så jag vet då inte. Drack lite vin igår så jag försökte ta reda på hur det påverkar, för om det sänker blodtrycket och trycket sjunker när jag sover så kanske det kan bidra?
Jag får försöka sträcka på mig, vicka på fötter och tår och ta det lugnt innan jag kliver upp för att försöka motverka det.. Och så har jag bokat massage den 29 oktober – ska testa Tuina-massage hos Cerok på Hälsans hus. Det är nästan så jag hoppas hon gör koppning oxå för det skulle vara intressant 😀

Egentligen skulle jag varit ledig fyra dagar nu men jag ska hoppa in och jobba i morgon. För det får jag vara ledig måndag efter allhelgona, tror det är 4 november. Få se om jag hittar på nåt den helgen eller bara är hemma.
Igår när jag var på stan så var jag in hos Telia efter tips för att få råd angående uppdateringen på min mobil. Jag fick nr till Sonys support och insåg sen att de även hade chatt så idag gav Viktor (på supporten) tips om vad jag kan testa med för att uppdatera skiten (mina ord, inte hans) så jag ska prova. Tänkte testa tidigare men då hade mobilskiten inte nog med ström – snark.
Sååå när den har laddat och jag har duschat så ska jag testa igen och hålla tummarna, för om det inte funkar får den sparken har jag bestämt mig! Inte för det, jag behöver inte den senaste uppdateringen hela tiden men mobilen laggar och gör skumma grejor och det stör mig.

Nej nu duscha så jag är fredagsfin, och slipper duscha i morgonbitti, och sen ska jag ta itu med dummamobiljäkelnsombråkar 😉

Ha en trevlig helg y’all! ❤

Ps jag är nyfiken på vilka som faktiskt läser min blogg (förutom Helena, Sanna och Lena) så lämna gärna ett avtryck genom en kommentar, jag brukar ändå inte svara på dom så ni behöver inte rädas det 😉

3 responses to “Lediga dagar – härliga dagar.. eller?

  1. Määäh.. hur vet du att de e just jag som ä Häläjna dårå? 😀 hAHAHA.. hörs imorrn!! Kraamen. Ps: Blogga mer föffan

  2. Jag läser bloggar/surfar på datorn när jag får tid över mellan matningar å blöjbyten 😉

  3. Det beror nog på nya madrassen för att du sover för bra 😉

Leave a Reply

