Inte höst riktigt än

Det har verkligen varit kanonväder i helg. Igår när jag skulle till Micke och Marita på fika tog jag förvisso jacka med mig men den behövdes inte alls.  Jag hittade till Carlshem utan problem men sen vart jag lite vilse men efter ett samtal med Micke som lovade att komma att möta mig på cykel så hittade jag rätt och Micke fick tvärvända efter ett snurr på cykelpedalerna 😉
Blev bjuden på go’a chokladbollar och snabbespresso medans vi surrade om smått och gott och sen fick jag skjuts hem

Idag var det nåt som hoppade fel när jag sträckte på mig så ett tag kändes det som om jag skulle avlida – det gjorde så ont vid skuldran! Men efter panodil, voltaren och en promp till OKQ8 så känns det mkt bättre även om det inte är bra. Var så sugen på pizza till lunch och hade tänkt köpa mig en Billys men så tyckte Stina att jag skulle göra mig en egen pizza och efter lite funderande så kom jag på att det var en riktigt bra idé så jag fick pizza både i magen och i matlådor 😛

I morgon innan jobbet så ska jag vara och pierca örat – äntligen fick jag tummen ur! Har sagt säkert i tio år att jag vill göra det så nu blir det av. Vi får väl se om det räcker med det eller om det är som med tatuering – det blir lätt fler av det.

Leave a Reply

