2 sept 2013

Jag måste försöka kolla om jag kan börja blogga via telefonen för det här liknar ju ingenting.. Funderar på om jag ska skaffa ett ordentligt internet och ny dator för som det är nu ids jag sällan och aldrig starta upp lilldatorn utan jag surfar via mobilen, det går dessutom lite fortare med mobilsurfen.

Har varit i Luleå helgen, åkte hit i fredags då jag har varit långledig. Gick på stan en stund själv och sen mötte A-le upp mig så gick vi tillsammans och kollade lite kläder. Mina jeanslegging håller på att gå upp i atomer så jag köpte mig ett par jeans faktiskt 🙂 Sen handlade jag lite på Lush åt mig själv.

På lördagen var det födelsedagsfika i Gammelstad och sen blev det utgång trots inställt av barnvakten. Tjejerna var så duktiga och var själva så A-le kunde vara ut några timmar med oss stortjejer. Mötte upp med en gammal klasskompis från gymnasietiden som flyttat till Luleå, var riktigt roligt att träffa han igen för det är kanske tio år sen vi sågs sist. Blir förfest hos honom nångång bestämde vi och av nån anledning sa jag och A-le att vi ska ha tiaror på??? Jaja i alkoholens rus.. 😉

I söndags var jag och kollade katter på Arcushallen. Biggan var där med Laban som fick sitt andra CAP.

Jag har haft så himla ont i magen hela helgen och fattar inte varför. Började i fredags men då hade jag ätit bröd till frukost och lunch. I lördags var magen lite koko redan på morronen men blev bättre tills jag åt tårta hos Ewa. Ett tag var det så ont så jag trodde inte jag skulle kunna fara ut men det gick över tack och lov. Sen igår glömde jag av mig och det blev rostmackor till frukost och suovas med pitabröd till lunch och på eftermiddagen hade jag ont igen. Om det då har nåt samband eller om det var nån slags magsjuka återstår att se (minstingen har spytt – vilken tur jag ska åka hemåt om nån timme)

Nu röra på sig lite så jag inte missar bussen in till stan 🙂

Leave a Reply

