Snart slut semester

Nu är jag inne på sista semesterveckan… Hade hoppats på sol idag också men den verkar visst lysa med sin frånvaro. Funderar på om jag ska vara in på stan en sväng men jag kanske väntar en stund ändå. Jag vet att John skulle luncha efter jobbet så om jag väntar och ser om deras lånehund behöver kissa vid 12 så kan jag åka in sen och sen åka hem med han isf.. Fast egentligen behöver jag väl inte vara på stan heller, egentligen. Jag ska ju kanske hit om några veckor igen så jag kan handla på Lush så isf, egentligen.

Var ut med tjejerna i lördags så årets tradition höll i sig – det blev BBB i år igen. Hade ont i fötterna som vanligt och det var trevligt som vanligt. Enda missen var att en kille tyckte att Ewa dansade bättre än mig – fnys! 😉
Igår var jag och hämtade mitt glasögonfodral som jag glömt hos A-le och då kom At också dit, väldigt trevligt att sitta och surra även om hon (At) och jag inte alls är på samma kompisnivå som förut men det kanske kommer så småningom.

Till helgen blir det öl i Umeå vilket ska bli väldigt trevligt! En bra avslutning på semestern tror jag. Vi får väl se hur många och vilka vi blir, jag och Stina blir det iallafall. Kanske Donna, kanske Erika, kanske Sanna och kanske Helena. Men Lady Gaga följer alltid med, den festprissan slipper jag inte 😉

Gaga

Leave a Reply

