Bilder

Panorama festivalen

 

– Panoramabild från Kirunafestivalen 2013

 

Bilen festivalen  Byn  Byn2

 

– Min bil var den silverfärgade. Fattar inte riktigt hur föraren i den röda burit sig åt!?
– Älskade byn ❤

blått finger  DSC_0490  Puppylove

 

– Så kan det gå när man kastar boll 😉
– En totalt avslappnad Amber (labrador)
– And they call it puppy love… ❤ (Tecklis & jag)

Me and Gaga  Crazy eyes

 

– Jag i partymundering
– Marie sminkade mig i sommar också (inte när jag skulle ut dock) och jag kunde såklart inte låta bli att larva mig hehe

One response to “Bilder

  1. ÄNTLIGEN bilder… *yeeey* Ajlajk nju tatto!!

    KOm hem nu! Kram

Leave a Reply

