Fortfarande i byn

Andra semesterveckan är nu slut och jag hoppas på mera sooool! Har varit bra väder igår och idag och det behövdes efter gråa dagar med regn. Fick på min lott att klippa gräsmattan så igår körde jag halva och idag andra halvan, egentligen hade jag inte behövt mer motion men igår var jag ut och prommade med Fredda också så jag kunde med gott samvete ta ett glas rosé och lite glass efter bastun.

Annars har jag inte gjort så mycket.. Varit till finko, läst, spelat på mobilen, smsat, läst, lagt patiens, glott teve osv osv. Ja och solat när vädret så tillåtit. Har badat några gånger i bäcken, senast igår faktiskt och då var  det riktigt skönt.
Har tänkt låta Fredda trimma mitt hår (sidorna skulle få vara lite kortare) men har bangat (men kanske i morgon……) Skulle köra Lena till Eva & Björn på tacomiddag men blev kvar där själv oxå. Stötte i mitt redan ömma lillfinger idag så jag trodde jag skulle kräkas men lät bli.

När jag kommer hem igen ska jag fan vara och köpa mig en ny dator så jag kan fixa med bilder, blogg utan bilder är fan värdelöst. Ska köpa mig ny säng också, och köksbord och stolar 🙂
Men nu ska jag gå och glo teve och blippa på mobilen istället för att sitta vid brorsans susande dator

Leave a Reply

