Nu äre seemeesteer

Ännu känns det väl inte riktigt så men det brukar ta nån dag innan jag inser att jag inte behöver fara på jobbet ännu 😉

Var med Ewa på DollarTore, Rusta, Coop och Bolaget igår. Jag tänkte inte köpa deo men det blev två iallafall för jag insåg att den jag har med mig håller nog på att ta slut ändå.. lite grann.. så där.. bara kanske 😉
Men jag hittade mig tandkräm, Listerine, Solskydd spf 50 och ett turkost duschdraperi som var på rea. Jag har ett hemma men dels är det lite för smalt och täcker inte helt plus att jag tänkt att jag ska köpa ett turkost alt blått för att få in mer färg på toa och när det nu kostade 49 kr så kunde jag inte låta bli. Det får nog bli kvar här tills jag ska hemåt igen.
Idag blir det nog att sola på dan och sen får jag se. Var lite inne på att åka uppåt ikväll men det kan bli i morgon fm oxå. Åker jag härifrån 0820 så är jag i Neistis 1345 och då behöver ingen hämta mig från Ötå eller Pajala 🙂

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Ibland blir jag lite trött på att folk inte verkar lyssna på mig.. Vad spelar det då för roll vad jag tycker när de frågar? Om jag säger att jag kan partaja ett visst datum men så fixar man barnvakt till ett helt annat – är det då för att man inte lyssnat, inte noterat eller bara skiter i det helt enkelt? Jag kan köpa det om det händer en gång men om det blir så flera – vad beror det på då? Jag tror personligen att det är för att man inte noterat och glömt bort det för jag vet ju att hon vill att vi ska ut och festa.. Iallafall säger hon det.
Sen är det lite lustigt hur livet fixar till saker och ting.. At ville att vi skulle träffas nu när jag är i Luleå och tyckte söndag passade, jag tyckte inte det men tänkte att vi kunde träffas igår OM hon hörde av sig (handling säger mer än ord) men då fick hon problem med gallan och ska opereras idag.. Nå då behöver jag inte fundera nå mer på hur mycket jag ska dela med mig av mitt liv åt henne för det blir ju ingen dejt den här gången.

Joo jag vet att jag funderar mycket, och jag tycker mycket också och jag har svårt att inte dela med mig av det jag tycker. Jag är en tyckare helt enkelt och ibland är det jag tycker kanske inte helt bekvämt för dom runt omkring, men jag påstår inte att det jag tycker är sanning heller utan det är vad jag tror och det är MIN sanning, och min sanning är inte nödvändigtvis DIN sanning 🙂
Flummigt eller hur 😛
Och för att avrunda det hela gott folk så tänk på att om Du anser att ärlighet är en av stöttepelarna i din verklighet så innebär det även att Du ska kunna TA ärlighet och inte bara GE

Leave a Reply

