Drömma om ormar

I natt drömde jag om ormar, eller rättare sagt om en orm.. Jag hade blivit biten tidigare så jag var verkligen rädd för den och satt på en avsats med behörigt avstånd till denna orm som om och om igen kom förbi för att se om jag hade nån arm eller nåt ben så den kunde bita mig igen. Tillslut tog den sats och kastade sig (om nu en orm kan göra det) mot mig men missade och då vaknade jag så jag antar att jag inte blev biten igen..

Det anses sedan gammalt som otur att drömma om ormar. Se: se upp för elaka personer. Bli biten av: någon förtalar dig. Döda: du får en fiende.

Happ då vet jag det då.. Bring it on säger jag bara  😉

Leave a Reply

