Midsommarhelgen

Ja nu är den ju inte över än men det är iaf mindre kvar än passerat. Jag har jobbat 7-14 och kommer så göra även i morgon och jag ser fram emot den morron då klockan inte måste ringa vilket borde bli på fredag.
Igår på midsommarafton gjorde jag inte många knop efter jobbet. Jag var och hälsade på S som tyvärr blev inlagd på sjukhus på sin första semestervecka och på väg hem så gick jag en omväg. Kom på att jag skulle plocka lupiner att ha i en vas här hemma och i en slänt hittade jag några. Lyckades halka när jag plockade dom så jag fick ett litet sår på ena foten och gräsfläckar på mina jeans.
Glad midsommar lixom haha.
Leka stenget när man är förti och har sandaler är ingen höjdare verkar det som

Idag har jag inte gjort många knop heller.. Mest glott teve, smsat och klämt pletor i hårbotten. Fattar inte vad det är jag gjort nu som är så annars, jag brukar få dessa när jag bytt schampo eller använder ovana hårprodukter men det har jag inte gjort nu. Kan det vara så att jag får pletor i hårbotten som andra får finnar på hakan när de ätit onyttigt? Jag har ju faktiskt ätit glass både igår och i förrgår.. Hmm kanske kan vara men hur ska jag veta?

Jag har ju velat fram och tillbaks angående Turkietresan med Anki och At och jag hade i stort sett bestämt mig för att inte åka men så gick jag ut på nätet och skulle kolla om hotellet hade gym och då var jag ju fast igen. Det ser ju så sköööönt ut med sol, bad och pool. Och vill nu de där två festa varje kväll så får jag väl ta en lugn hemmakväll med bok OM jag nu inte vill haka på. Jag gillar ju att dansa järnet och skaka rompa så det kan jag ju göra och utan att vara askalas.. Till skillnad från både Uggla och At så kan jag dansa nykter 😛
Nå om det nu skulle hända nåt innan resan är fullbetald så förlorar jag bara handpenningen om jag avbokar, det har jag kollat med Detur.

Nu blir det lite potatis hjärtan och en alkoholfri Carlsberg.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig Midsommar!

Leave a Reply

