Glada vappen!

Nu är det verkligen sista veckan.. Flyttbil är bokad, adressändring är gjord och på söndag går flyttlasset. Jag är ledig i morgon så då får det bli att packa ner det jag ska packa så jag är klar och blir det nåt kvar så tar jag det på fredagkväll alt lördagmorgon innan jag far på jobbet.

Jag har varit i Luleå i helgen och shoppat järnet. Skulle ha köpt mig sneakers men hittade inga, tyckte mest att alla såg ut som båtar på mina fötter. Jag har ju mina vita Adidas så jag fortsätter väl använda dom i år men det hade varit roligt med ett till par.
Köpte mig linnen, balsam och en tvål från Lush, hudlotion, ögonpenna, extra flaskor och essens till min SodaStream, två LP-skivor och två tallrikar från Myrorna och lite annat småplock varav hälften har jag glömt hos A-le.. typ.. 😉 Nå det betyder ju bara att jag kommer åka tillbaks dit.

Jag har fått beviljat min semester i  juni så då är jag ledig 30 maj – 7 juni! Ska bli så skönt, då åker jag upp till lilla mamma en sväng och sen är jag på Viktors student i Boden innan jag åker tillbaks hit och jobbar hela sommaren 😉 Nja nu överdrev jag ju lite grann – jag har ju semester i sommar oxå men sent, jag börjar 22 juli. Det är ju tänkt att jag ska utomlands med Anki och At men jag låter det vara osagt, jag är inte alls säker på om jag ska haka på eller inte och det får jag ju fundera ut tills det är dags att betala eländet.

Hoppas ni får en bra vecka, det hoppas jag att jag får iallafall! ❤

Leave a Reply

