Fredag 26 april

Och jag är i Luleå i helg. Åkte hit med buss igår förmiddag och njuter av att inte vara i flyttkaoset i våran lägenhet och passar på att ladda batterierna inför flytt nästa helg OCH fylla shoppingpåsarna.
Hittills har det blivit balsam, tvål och schampokaka från Lush (kakan är inte min dock), linnen från Cubus, linne från Lindex. kajalpenna, hudlotion, scrubvantar, extra flaskor till Sodastreamen och essens, två gamla LP-skivor och två vita tallrikar.. Ja och så har jag tagit tapetprover som jag ska försöka göra nåt roligt av 🙂

Det har varit kanonfint väder och jag höll på att nästan rinna bort när jag prommade till Storheden idag men sen började det blåsa och då blev det mera lagom temperatur. 
Har försökt hitta sneakers men tycker att mina fötter ser ut som båtar i allting så det är väl inte meningen att jag ska hitta nåt gissar jag. Jag har ju mina vita adidas som jagköpte förra året så jag får köra på dom 🙂

Nu håller jag på att få spunk på A-les dator som inte vill göramellanslag därjagvill ha det, ja ni märker ju så jag skiter nog i det här nu. I morgon är en annan dag och då kanske det blir Kupan i jakt på fler vitatallrikar 
Ha en trevlig helg y’all!<3

Leave a Reply

