Nu jöklars

NU är det klart med lägenheten!!
Efter att ha ringt kundcenter, sms:at killen som står på avtalet och sms:at Robin som bor i lägenheten nu så blev jag uppringd av Alexander igår (väldigt trevlig kille). Han bad så hemskt mycket om ursäkt för att han segat men att nu hade han gjort en fullmakt  så jag får ta över lägenheten från 1 maj.
Idag ringde jag kundcenter och fick då avtalet backat så nu kan jag hämta nycklarna redan 2 maj! Om det nu blir att jag hämtar dom då eller på fredagen får jag se, jag jobbar båda dagarna så jag får flirta lite med Donna så jag kan gå dit på min lunch eller nåt 🙂
Sååå om allt går som det ska så kör jag och Micke dit mina grejor och möbler på söndagen 5 maj!
Det ska bli kul och skönt men samtidigt lite läskigt, det är ju faktiskt väldigt länge sen som jag bodde själv.

Nu har jag bara ett pass kvar och sen är jag ledig fyra dagar. I morgon ska jag göra naglarna efter jobbet (jag siktar in mig på hellackat rockigt och coolt) och sen ska jag och Micke äta på Sagami innan jag far hem och packar min nya vita resväska inför Luleresan på torsdag. Idag såg jag att det fanns en freerider-bil men det var idag det men jag hoppas att ingen bokat den så den flyttas till i morgon alt torsdag så kanske jag kan köra bil till Luleå istället.
Det ska bli kul att umgås med A-le och tjejerna, och jag blev så glad när A-le berättade att tjejerna tyckte det skulle bli så kul att jag kommer och hälsar på! 😀
De ska på dop på lördagen men då hittar jag på nåt annat, kanske blir det Storheden då om jag inte gjort bort det på fredagen men nog vet jag att jag hittar på nåt 😉

2 responses to “Nu jöklars

  1. Härligt!! 🙂 GRATTIS! Är ju ledig mellan 7-14 maj. Jag kan nog hjälpa till me nåt oxå! Kram

  2. Yippeee! Du ser – allt löser sig till slut! Ska bli så kul att se lägenheten när du fått flytta in. Planlösningen såg ju lite annorlunda ut. Kram

Leave a Reply

