Från fronten intet nytt

Jag har inget hört angående lägenheten ännu. Om jag inte fått sms om att fullmakten är gjord i slutet av veckan så kommer jag ringa kundcenter. Jag menar, om nuvarande hyresgäst vill slippa hyran from maj så ligger det ju i hans eget intresse att låta mig ta över den eller hur?!
Och jag tror nog att Robin som visade mig lägenheten har pratat med Alexander men kan jag så tar jag gärna mobilnr direkt till Alexander så jag kan kontakta honom direkt utan nån mellanhand..
Fortsättning får följa

Var och åt middag med Lena igår, det har som blivit tradition att vi äter middag ihop när hon kommer hit för behandling och det är alltid lika trevligt ❤
Idag börjar jag jobba 12 så vi ska käka lunch ihop oxå, jag tänker ta pannbiffen om det finns kvar!
Sa just åt henne att det ska bli så skönt när jag bor på Berghem för då behöver jag inte känna att jag måste passa bussen hem. Visst kan jag ju gå hem nu också men det är lite längre att promma och kanske inte jättetrevligt att gå hem vid 23-tiden  på kvällen. Vem vet, nästa gång hon kommer kanske jag är nyinflyttad på Rågången 🙂

Jag är ledig nu två dagar och det ska bli så skönt! Jag jobbar helgen och det blir fjärde helgen på raken som jag jobbar men NÄSTA helg är jag ledig fyra dagar och det SKA BLI SÅ SKÖNT! Vet inte än vad jag ska hitta på – jag och Stina ska till Storuman för tatuering igen men det kanske inte blir nåt men då kanske jag hoppar på bussen till Luleå istället. Jag får helt enkelt vänta och se 🙂
Men nu tänker jag hoppa vidare, dags att börja röra på mig om jag ska hinna till Nus i tid 🙂

Leave a Reply

