Hallå motivation!?

Känner mer och mer att jag borde börja träna men latmasken har mig i ett hårt grepp! Men jag SKA börja! Nu är det så fint väder ute och snön tinar bort ganska fort så jag blir mer och mer sugen att promma. Sen när jag flyttar till Rågången så kommer jag ju inte ha lika långt till jobbet så då MÅSTE jag ta mig ut och motionspromma eller bege mig till USM för att träna.

Nu jöklars är tatueringsplaneringen i full gång 😀
Igår var jag lite tveksam till om jag vill ha en till tatuering men nu känns det bara jaaaaaa! Det kommer bli såå snyggt tror jag, och det kommer överhuvudtaget bli en kanonkul helg tillsammans med Stina igen.
Och vem vet, jag kanske får lite vovvemys på kuppen!?
Det känns så himla roligt att Ali också verkar taggad på tatueringen, får inte alls känslan att han tänker “Åh nej nu måste jag göra blommor igen, och så vill hon ha den där som alla andra tjejer..” fast jag vet ju också att skulle han inte vilja göra den så gör han den inte punkt.
Jag känner mer och mer att jag skulle vilja ha Anundi tatuerat nånstans, kanske på underarmen, men det får bli ett senare projekt 🙂

Är så glad att jag har återfått kontakten med en gammal kompis igen. Nu kanske jag får lite träningspepp därifrån också 🙂
Det känns som att det kan bli ett bra år det här, bara jag får flytta till Rågången och får börja piffa där 🙂

Leave a Reply

