Lediga dagar – härliga dagar

Men jag förstår inte varför jag inte kan sova? Vaknade 0655 idag med och kunde inte somna om så tillslut var det bara att ge med sig och kliva upp. Så j**la störande! Jag begär inte mycket men till 8 hade det ju varit skönt att sova åtminstone!?

Hade turen att få sluta tidigare i onsdags så jag kunde ta 1425 bussen till Luleå. Min mobil gillar inte wifin på bussen och fejjan gick inte att komma in på efter nån uppdatering så jag tänkte sova en stund men tji fick jag – det värkte för mycket i armen så det gick inte. Jag fick sitta och filosofera istället och sånt är jag ganska bra på!! Ja jag hade ju folk att smsa med oxå så det gick bra ändå 🙂

Igår var det fullt ös hela dan.. Frissa 0945, sen lunch på Exotic och sen gå på stan. Jag köpte inte stora grejor men tjo vad det gick pengar ändå! Hade sån tur att det var 15% för guldmedlemmar på Kicks så jag fick lite rabatt där iallafall. At hade ju sagt att hon och Anna (dottern) skulle gå på stan med Anna vägrade så jag fick gå själv. Iofs hade jag redan räknat med att hon skulle banga så det gjorde inte så mycket och oftast går jag ju själv när jag är i Luleå ändå. Var en sväng på Storheden med Ante (kompis) sen, han skulle kolla mobil så jag passade på att kolla dator. Har kommit på att jag behöver en ny laptop om jag ska använda mitt mobila internet för min dator har inget fungerande usb-uttag (klantskalle) så nu är jag lite sugen på att handla dator idag 😀
Jag får se om jag slår till eller inte, ska finurla lite grann för jag har tänkt åka till Storheden med John för han börjar jobba 1345.

Jag har hunnit med att basta två gånger redan och det har varit sååå sköööönt!! Jag får väl se om det hinns med att bada nån gång till innan jag åker hem på söndag eller måndag. I morgon är det party hos Anki med utgång efteråt så det beror lite grann på hur trött jag är på söndag och jag har ju faktiskt inte bråttom “hem”.
Nu ska jag nog ge mig för jag känner hur det börjar hugga lite bakom höger skuldra oxå och jag vill absolut inte få värk i höger arm oxå!!
Ha en riktigt trevlig helg y’all! Köp lite godis för det ska jag göra!! ❤

One response to “Lediga dagar – härliga dagar

  1. Lessen att behöva säga det, men det är nog åldern som spökar vad gäller sovandet! Det är slut med tonårsfasonerna – alltså att ligga och sova till halva dan. Hoppas festen blir riktigt kul – party on! Kram

Leave a Reply

