17 mars 2013

Jag förstår inte varför jag inte kan sova på mornarna, 0655 vaknade jag men jag klev inte upp förrän 0719 *gör vågen*

Det snurrar väldigt mycket inredning i skallen på mig just nu.. Gardiner, möbler, detaljer.. Hur kan jag ställa soffan så det blir ultimat? Fanns det persienner? Ska jag köpa en hissgardin till sovrummet eller satsa på att sy mörkläggningsgardiner? Och så den viktigaste frågan – NÄR kommer jag kunna flytta in? Kommer jag få det tapetserat, vilket jag hoppas på?
Nå det är bara att sjå sig för hur mycket jag än vill börja köpa på mig grejor redan nu så känns det smått omöjligt. Ja om det nu skulle dyka upp nåt på Blocket, Kupan eller Myrorna som jag absolut vill ha så måste jag ju chansa lite, skulle det inte passa så får jag väl sälja vidare då 🙂
Ja det är mycket som snurrar nu men den här gången på ett BRA sätt!

Micke är inte hemma (lite konstigt att kalla det “hemma” när vi numera är kombos och snart inte bor här längre) och jag börjar jobba först kl 14 idag så jag funderar på att gå igenom min byrå och garderob igen. Kolla vad jag ska ha kvar och vad som ska slängas, vet att jag har en t-shirt som jag funderar på att kolla om Viktor vill ha. Kanske kan lägga ut lite mer grejor och kläder på Citiboard och se om jag kan sälja lite grann, har gjort i ordning ett kuvert med “bonuspengar” sen jag sålde smyckesträdet igår 🙂

Nej nu lite mer kahvia och sen röra på fläsket haha
Ha en riktigt bra söndag y’all ❤

Leave a Reply

