Lycksele 8-10 mars

Jag lse 9 mars

 

– Jag i Lycksele på Burkarcupens avslutande dragracingtävling. Nästan -20 grader och strålande sol gjorde att näsan lyste vackert röd efter en heldag ute. Tur det finns foundations 😉
(Och ja det är Stina som syns i solisarna!)

Kvalet

 

– Kön ringlade lång under kvalen. Stundtals var ljudnivån hög vill jag lova, men det var skitkul att se på!

Bullheads

– Världens bästa skoterteam – Bullheads från Storuman! Kände mig så välkommen hela helgen trots att det bara var andra gången jag träffar dom! Hoppas och tror att det blir fler gånger 🙂

————————–
Har varit trött i mössan idag på jobbet men när jag började tänka efter så var det inte så konstigt.. Jag och Stina låg och pratade till närmare halv två på fredagnatten, och så vaknade vi när grabbarna började göra sig i ordning och det var vid sju. Ute i friska luften hela dagen med en snabb värmepaus till Dollar-Tore innan det  vart dags att fara till stugan och börja duscha och göra oss i ordning för bankett med middag och nattklubb.
Vi stöp i säng vid 0330 på lördagnatten och jag började vakna till vid 8.. Iiiiiinte många timmar sömn nej 😛 Och det blev en hel del öl oxå fast jag hade vett nog att hålla mig ifrån spriten med undantag för två klunkar whiskey som Karlsson bjöd på.
Men det var skitroligt och det känns i fötterna att jag stått på dansgolvet flera timmar.
Jag lär väl precis hämta mig och sova ikapp tills det är dags för tjejfest i Luleå den 23 mars.. 😛
Woop woop!

One response to “Lycksele 8-10 mars

  1. Bakom dina solglasögon kan du va dig själv… Cool du ser ut!
    Låter som en kul helg. Bra att balansera upp partajandet med frisk luft! Hoppas du hinner återhämta dig innan Luleå – tänk på att du börjar bli gammal…! Kram

Leave a Reply

