Lätt panik…

Happ då var jag förti då men inte känns det nån skillnad, har inte ens hittat nån ny rynka än 😉

Födelsedagen firades i lugn och ro vilket inte var planerat från början. Eftersom Micke skulle åka bort över helgen med nya tjejen så hade jag tänkt vara ut och äta med jobbet och sen fara ut med kompisarna men jag låg i feber så det blev ingenting av det hela. Jag var och handlade på Ica (kvällens gourmetmiddag = bullens pilsnerkorv med bröd och en öl) men annars rörde jag inte en fena annat än smsade och svarade i telefon typ.
Stina var förbi en sväng och berättade om tävlingen som hon kört på dan.

Vad har jag fått då?
Från familjen har jag fått 1500 kr (tatueringspengar kanske) och en “dietti-possu” (en gris som man sätter i kylen och som skriker när dörren öppnas). Jag fick även en bok med roliga hundar och en flaska vin Ledin av Lena.
Av mina underbara kollegor fick jag en SodaStream – woohoo!
Av Micke – en tröja och så ska han bjuda mig på middag nån kväll. Av Stockholmsgänget fick jag bidrag till tatuering, tatueringstidning och fusktatueringar i väntan på den riktiga 😉
Och av The Stina fick jag duschtvål, handkräm och ansiktsmask i doften MangoPapaya – luktar sååå gott!! 😀

Varför har jag panik då? Joo för jag att jag inte har nånstans att bo efter den sista maj!! Jag har ännu inte hittat en lägenhet men jag letar. Jag var tvåa på en tvåa på Tomtebo men den slank mig ur fingrarna. Nu är jag tvåa på en liten tvåa på Liljansberget, ska försöka få titta på den redan ikväll efter jobbet.
Jag tror att det kommer lösa sig, jag måste ju tro det, men ändå gnager det i magen.
Var det dumt att säga upp den här innan jag har nånstans att ta vägen? Micke har ju sitt tryggat, han har ju nånstans att bo men jag då?
Hur fan ska det här gå?! :-/

One response to “Lätt panik…

  1. Det kommer gå BRA!! Allt brukar lösa sig… “din” lägenhet kommer snart 🙂 De e rätt tid för snart kryllar de av små o mysiga lägenheter.. studenterna rör sig vettu… KRAM

Leave a Reply

