Fy för feber!!

Är det inte ganska typiskt?! Började hosta  i lördags och nu är jag hemma med feber.. Idag är det onsdag och risken finns väl att jag inte är så piggelin på lördag då jag fyller år. Vi hade planerat att vi skulle ut och äta från jobbet och sen skulle det bli utgång men som det verkar nu (fast det kan ju hinna ändras) så kommer jag ligga hemma nerbäddad i soffan/sängen. Nå som sagt, det kan hinna ändras och jag håller tummarna för det och kör med alla kurer som finns 🙂

Anmälde mig på två lägenheter igår – en på Öbacka och en i stan. Båda ettor men den i stan är stor som en tvåa och har alkov, klk, och separat kök och just nu är jag etta i kön på den YEEY! Innan 4 mars ska jag ha svarat så jag måste väl ta och ringa hon som har lägenheten så jag får vara och kika på den. Jag tänker inte bestämma nåt alls förrän jag har tittat på den.
Jo och har jag anmält mig på en tvåa på Tomtebo, den har två uteplatser 😛 Men den är på bottenvåningen vilket kan vara en nackdel såväl som en fördel. Det FINNS lägenheter ute varje dag så det är ju ingen panik heller. Visst vore det lite coolt att bo mitt i stan, nära till allt men det kan ju vara en nackdel oxå..
Fortsättning får följa helt enkelt 🙂

Nej nu måste jag ta mig en Panodil för nu börjar jag verkligen frysa.. Kanske måste äta nåt oxå.. Lite fil får det nog bli..

One response to “Fy för feber!!

  1. Du kan ju gissa vilken lägenhet jag röstar på? 😀 Kul om vi blir grannar= SES OFTARE!!!!!!! Yey… kul blire på lördag oxå tror jag *håller tummar för att du blir frisk* Kram

Leave a Reply

