23 februari 2013

En vecka kvar som 39, månne vad jag ska hitta på?! Egentligen borde jag väl passa på att pierca mig innan det skriks om 40-årskris 😉
Nu vet jag ju att det inte blir nåt spa eller bubbelpool på ett tag så jag borde nog göra slag i saken och göra min tragus.. men det har jag ju tänkt länge så det lär väl dröja som vanligt.. Kanske till jag fyller 50.. haha

Har precis anmält intresse på tre lägenheter som Lerstenen har ute; Haga, Teg och Tomtebo. Nu tror jag inte att jag kommer bli intressant för nån av dom men nu är resan påbörjad iallafall. När jag gick hem från jobbet en dag så gick jag via Liljansberget och då kände jag att jag inte vill gå den vägen längre så jag siktar mot nya områden.. Nytt liv, ny lägenhet, nytt område – det låter väl bra?
På måndag när jag är ledig har jag tänkt vara på Jysk och Rusta, då ska jag passa på att köpa flyttkartonger så jag kan börja packa ner sånt jag inte använder som tex kläder och böcker. Nu tror jag ju att det kan ta ett tag innan jag får en lägenhet men det kan ju vara bra och skönt att ha det lite förberett ändå så blir det inte allt på en gång lixom.
Det är lite frustrerande att jag inte kan köpa möbler redan nu, för jag ser en massa fint på blocket och Fb, men jag får sjå mig helt enkelt. Vi ska iallafall lägga ut vårt köksbord till försäljning och får vi det sålt så KAN jag ju köpa ett bord som får stå i vårat kök tills det är dags för flytt. Samma med säng egentligen, vi har ju gästrummet som den kan stå i men jag måste fundera på om jag vill ha en 120cm eller en 140cm men det är ju lite beroende på om jag vill ha en sängram eller inte.. Hmm inte helt lätt det där. Jag tror jag ska vara och provligga lite madrasser på Jysk på måndag 🙂

Jag gjorde naglarna i veckan oxå och Leyani tyckte själv att de vart så coola så hon tog en bild för att lägga ut på Fb men än har mina fingrar inte dykt upp där. Jag tänkte vänta och snatta bilden när den dyker upp men om det verkar dröja så ska jag kontakta Leyani eller Annie och fråga om jag kan få bilden så jag kan lägga ut den här.

Nej gott folk, nu blir det mer kaffe och lite paus i funderingarna 🙂

One response to “23 februari 2013

  1. Jag har ju sett dina nya naglar och dom är sååå cooola! Varför inte gå förbi ica och fråga efter bananlådor i stället för att betala för flyttlådor? Bananlådorna är ju hur stadiga som helst och tål att packas tungt. Kram!

Leave a Reply

