Naglar

Hittade lite roliga bilder i bildarkivet.. 🙂

Före 1

– Före jag började med nagelförlängning

Efter 1

– Lite skillnad blev det ju!! 🙂

min nagel DSC00019 leonaglar Naglar julen2011 Naglar 16 jan -13

Det här är ju absolut inte alla olika designs jag har haft på naglarna men några. Leopardnaglarna gillade jag, lite lagomt uppkäftiga på nåt sätt 😉

3 responses to “Naglar

  1. åååh.. *avis* Jag vill oxå.. men nu är de inte så lönt när man jobbar där man jobbar hahaha.. Nåväl, jag står ut me mina knöliga naglar ett tag till 😀

  2. Vad har du för design på naglarna nu? *nyfiken*

    Kramis!

  3. Ååh dom där vinternaglarna med snöflingor på samt när du hade rosa/vitt glitter var så himla fint! I like! 😉

Leave a Reply

