29 januari 2013

Jaa du, snart är januari över. Det är inte klokt vad dagarna, veckorna och månaderna går fort och inte gör jag nåt annat än lallar på heller. Äta, jobba, sova typ. Och alla tankar kommer och går, vissa stannar kvar lite längre än andra medans resten far förbi lika fort som en fjärt 😉

Jag var till frissan igår och nu syntes Lisas kula ganska mycket så nu tordes jag fråga när hon ska ha bebis. Jag hade hört ryktesvägen att hon är gravid men tordes inte säga nåt sist jag var dit för då var lilla maggen inte så stor. I april ska hon ha så jag borde hinna klippa mig en gång till hos henne och sen blir det att byta men nu vet jag att jag gillar Carro så jag kan gå dit, eller till Henke för jag är lite nyfiken på hur han klipper. Det blir nog bra det där.
Var på Kicks efteråt och provade lite parfymer och nu hittade jag en som jag gillar och som jag ANTAGLIGEN ska köpa. Tror jag ska sälja bort några av mina Clean som jag har för jag använder ändå inte alla och då får jag ju pengar till den nya 😛
Insåg oxå att Kicks inte längre har saltvattencremen som jag köpte sist och som jag älskar, men efter tips av Millis så hittade jag den på Lyko.se så jag ska beställa därifrån 🙂 Tror jag beställer två bara för att vara på den säkra sidan!

När vi var och handlade i lördags så hittade jag ett par blå byxor (jeansmodell) på KappAhl som jag *harkel* var tvungen att köpa så nu kära vänner har jag stopp på att köpa byxor!!!  Jag skulle iofs behöva ett par svarta byxor MEN det får vara om jag inte hittar på Kupan eller Myrorna! Jag tror att jag aldrig haft så många byxor som nu!! Ja lite skäms jag allt…
Insåg att jag har byxor i garderoben som jag köpt “för att kunna ha sen” men de ska jag nog oxå försöka sälja bort 🙂 Bort med sjiten! Om jag går ner i vikt så jag kan ha dom så kanske jag ändå inte vill ha dom då?! Ok om jag sparar ett par men jag behöver inte 3-4 par som ändå är för små.

Nej kära vänner, nu är det dags för mig att börja bege mig till jobbet.. Ska bli kul att se hur det ser ut idag 🙂
Ha en bra dag y’all ❤

Leave a Reply

