ÄNTLIGEN

Idag var jag till tandläkaren igen och NU är tanden äntligen rotfylld! Hoppas nu bara att den håller och att nån annan inte går sönder. Jag tycker faktiskt att jag har utnyttjat min frisktandvård nog för i år fast ett tandhygienistbesök måste jag ändå boka in.

Nu är jag ledig två dagar och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. I morgon ska jag iallafall fixa naglarna men vad det blir vet jag inte. Jag kan försöka bestämma mig innan men jag brukar nästan alltid ändra mig när jag kommer dit så det är lika bäst att låta det vara osagt.
Jag hade tänkt träna i morgon också men jag ska känna efter, det kanske blir att jag far och tränar på torsdag istället annars lär jag väl inte göra nåt alls och shopping är uteslutet! Borde skaffa mig ett skal till mobilen men hittar inget jag vill ha, och så måste jag vänta till löning.
Boomshakalak! 😉

Leave a Reply

