Ut med 2012 och in med 2013

Det har varit lite glest med uppdateringarna men under jul jobbade jag ju och sen har vi varit uppe i Neistis och då har jag bara kollat fejjan och googlat på hur lång tunntarmen är – inte mycket internet har det blivit nej.

Har inte blivit så mycket av nånting annat än mat och öl känns det som. Har ätit som värsta matvraket men nu är jag tillbaks i Umeå så nu är det socker-detox som gäller och tillbaks till bättre matvanor.  Jag hade tänkt vara och träna idag efter jobbet MEN jag har blivit förkyld IGEN så träningen får vänta. Jag får nöja mig med promenader till jobbet vilket säkert ger lite oxå med tanke på att jag knappt rört mig under veckan. Men sen när den bannade snuvan gett sig så ska jag börja träna igen och jag ser riktigt fram emot det!!

Nå annars då?
Tja förra året var väl ganska bra förutom ett dåligt besked men det verkar ju ändå ha gått bra. Jag har haft mina funderingar men det har jag ju varje år så det är ingen större skillnad, jag är ju en grubblare och kommer så alltid att vara 🙂
Jag gjorde ju äntligen min större tatuering och är supernöjd, det blir nog en till inom en ganska snar framtid 😉
Det har blivit en del fester men hade gärna fått vara fler och under 2013 MÅSTE vi försöka få till lite alkoholintag med Sanna, Helena och Stina, och mitt köpstopp gick ganska bra (fast nu har jag ju handlat under julhelgen och mellandagarna). Jag har försökt att inte planera alltför mycket och det tycker jag ändå har gått bra. Min almanacka har inte varit fullbokad utan jag har kunnat vara lite impulsiv när jag velat det och det har jag gillat så det kommer jag fortsätta med.
Jag tror helt och fullt på att 2013 kommer att bli ett KANONÅR!! 😀
Och mycket blir ju helt enkelt vad man gör det till, och med positivt tänkande kommer man långt!!

Kram på er! ❤

2 responses to “Ut med 2012 och in med 2013

  1. Äntligen uppdaterat! 😀 Yapp.. mera roliga fäster 2013! Aj lajk dätt! Kram

  2. Under jul-/nyårshelgen FÅR man äta! Gäller bara att veta när helgerna tar slut… Jag, som inte ens är en chokladmänniska, håller på och äter mig igenom en STOR Merci-ask. Försöker ta två bitar till eftermiddagskaffet nästan varje dag och försöker bjuda bort så mycket jag kan. Synd att inte hundar får äta choklad!! Då hade det nog bara tagit fem sekunder att tömma lådan…Tack för trevligt nyårssällskap! Kram

Leave a Reply

