20 december

Och inte många dagar kvar till julafton nu. Vi slog in julklapparna igår och avslutade kvällen med en lussebulle – min första för i år faktiskt 🙂

Jag var ledig och tog mig en vända på stan för att fixa det sista i julklappsväg. Jag var in på Rut m.fl för att kolla in några genomskinliga blusar som jag sett på Nelly.com. Jag hittade inte dom men jag hade tur och hittade en annan blus som var på halva priset – sånt gillas!
Jag hade turen att hitta ett par byxor oxå, ett par jättesköna och pösiga byxor i nåt slags jeanstyg. Superduper!!
Sen gick jag förbi ett ställe som köper guld, jag hade tagit med mig några gamla örhängen som har legat i min låda i typ 10 år utan att jag använt dom. Hade oxå med ett halsband som jag fått av Ingvar och som jag nästan aldrig använt, jag har ju bara silversmycken på mig!
Nåväl, för smyckena fick jag 1620 kr som kommer komma in på mitt konto vilken dag som helst!!
Dom pengarna kommer åka in på mitt sparkonto att användas till eventuella framtida tatueringar 😉

Idag ska jag till tandläkaren igen…
Jag fick ju en remiss till Endodontin och när jag hade ont i tänderna när jag var förkyld så ringde jag för att fråga hur länge det kan dröja och då fick jag veta att det skulle bli först efter nyår. Nu hade jag ju ont så de speedade på det och jag fick alltså tid idag.
På ett sätt blir det skönt att få det gjort och jag hoppas verkligen att de kan fixa den idag, men på ett annat sätt önskar jag att jag slapp gå dit. Jag har ju lite värk alltid då och då så jag måste ju dit, och jag vill ju inte ha värk över julen. Och har jag otur så kan ju tanden gå sönder över nyår när vi är i byn och det vore ju sååå jobbigt!!
Kanske får be om en valium eller nåt men då kanske det blir roligt att jobba efteråt 😛

mms_img-924305451

2 responses to “20 december

  1. Jassååå.. nu blire fler minsann 😀 Fasiken va bra den blev.. och jag va in på DITT jobb igår men du va ju ledig. Haha.. troll i våra dejtplaneringar? Kram

  2. Önskar att jag också haft lite guld att sälja istället för bara silverskrot – du fick ju tio gånger mer än jag fick!!! Snygg frilla förresten – cool som alltid! Kram

Leave a Reply

