Tatuering

För nån helg sen var jag till en tatuerare och täckte över en gammal tatuering jag hade på min rygg..
Jag lägger ut bild så ser ni hur det blev..

Flickan och kråkan mindre

På lilla bilden som är infälld ser ni min gamla tatuering, den ska föreställa två fiskar.. Inte helt lätt att se det nej

mms_img-1173038445

När jag var där på lördagen så ville han rita ett förslag på ryggen efter att vi suttit och spånat ett tag och det fick han så klart, och det förslaget ser ni här 🙂

Jag är förstås mer än nöjd och funderar redan på en till, på axeln den här gången. Motiv? Det blir nog nå blommor, kanske en gammal klocka och kanske en gammal nyckel 🙂

2 responses to “Tatuering

  1. Jag tycker den blev jättefin! Tur att det blev en ros i stället för en dödskalle, det hade inte riktigt känts som du. Ha-ha – vid första anblicken tyckte jag att figuren längst till vänster på ursprungsskissen såg ut som en skelögd pingvin?!

  2. SÅÅ SNYGGT!!!!!!

Leave a Reply

