Ledig torsdag (uppdaterad)

Men inte är jag ledig för det inte 😉
Ska snart ge mig iväg och träna och funderar på att vara galen nog att köra både kondition OCH kettlebell. Vi ska ut och äta ikväll med jobbet så det kommer bli både god mat och dryck så träningen behövs. Måste försöka klura ut vad jag ska ha på mig sen, överdelar har jag i massor men det är nederdelarna som det är lite problem med.. ja och skor men det löser sig – kommer inte vara tvungen att gå ut naken iallafall 😉

Prommade in till stan igår före jobbet och det var helt underbart väder trots att det blåste ganska mycket. Gick sen från stan till jobbet och när jag gick uppför Svingen så var det så otroligt fina färger överallt; olika nyanser av gult och grönt, och solen sken så jag bara fylldes av… tacksamhet och lycka kanske?
Det kändes otroligt härligt iallafall och resten av dagen blev jättebra!

———————–

Sådär nu har jag varit och tränat. Jag hade tänkt gå på löpbandet en timma efter kb’n men jag hade glömt att ladda min mp3 så den dog under uppvärmningen så det blev “bara” en halvtimma men det känns ganska okej ändå.
Efter en grötlunch så ska jag nu ringa mams innan jag hoppar i duschen. Jag har inte längre klädpanik för kvällens övningar utan jag har faktiskt en idé om vad jag vill ha på mig men sen får jag se om det funkar som jag trott.
Hej hopp faderalla till er alla! 😉

Leave a Reply

