Åh så skönt med fredag

Ett tag verkade det som om jag skulle få jobba i helg men jag slapp. Ja förutsatt att ingen fler blir sjuk, det verkar gå både förkylning och magsjuka just nu – inget roligt alls!

Jag har inte varit och tränat sen i måndags men jag hade tänkt vara i morgon medans Micke är på Designmarknad, ja om jag nu inte måste till tandläkaren för jag tycker att min provisoriska lagning blir vassare och vassare. Jag tänker ringa till Tandakuten på måndag för att rådgöra med dom och förhoppningsvis få vara dit och visa upp lagningen MEN jag tycker också att det värker lite grann just nu. Det är nog bara inbillning men jag får se hur det känns i morgon. Det är ju inte helt bra om lagningen släpper och det går in skit i tanden. Huja hoppas de kan fylla igen eländet snart!!

Utöver eventuell träning i morgon så har jag inte tänkt göra många knop inte. Det är upp till mig att handla inför vår tapasmiddag i morgon så jag får se vad jag hittar på. Jag har kollat igenom våran bok med 500 små rätter men jag hittade inget som kändes klockrent men det kanske ändrats till i morgon.
Jag hade tänkt vara förbi Kupan för att titta om de har nån rolig jacka jag kan prova men få se om jag kommer ihåg det i morgon 😛
Teflonminne, guldfiskminne osv osv

Nåväl hoppas ni har en fortsatt trevlig helg y’all!

Leave a Reply

