Måndag… igen…

Huj vad veckorna går fort egentligen men så är det ju när det hela tiden händer saker. Jag skulle ha varit ledig i helg men i lördags hade vi utbildning/vidareutveckling med jobbet så där gick hela dan. Jag tyckte att det hade varit roligt att äta nåt ihop efteråt men det var bara jag som tyckte det så det blev inget av det 😉 Nja nu överdrev jag lite för det var två till som var intresserade men Sanna vabbade så då var vi bara två..

Igår försökte jag hitta en kombinerad duschtvål och schampo, typ “Dobbeldusch” som finns för männen, men den enda jag hittade på Coop var för barn “Laban & Labolina” och det kändes väl sådär.. Jaa jag vet att vi tjejer ska använda både schampo och balsam men det hade varit skönt med EN flaska med till gymet istället för flera. Jag har ju min schampokaka från Lush som jag kan ha med men det hade ju varit så simpelt. Nåja vad är väl en bal på slottet – jag får leta vidare helt enkelt eller finna mig i “flerflasksystemet”
Sitter och funderar på om jag ska bege mig till USM idag och träna före jobbet, jag börjar 11 så tiden finns ju och helt ärligt så vet jag inte om jag orkar sitta i soffan till 1030.
Sen har jag slaskat hela helgen så jag borde verkligen ta mig ut och röra lite på mig!!
Nä nu får det vara slutfunderat, jag ska gå och packa väskan 🙂
Hoppas ni får en bra vecka allihopa!

One response to “Måndag… igen…

  1. Jag skulle köpa nån billigare variant av schampo och använda det även som duschtvål 🙂
    Konstigt att det inte finns dubbeldusch för kvinnor…??!! Dåligt!

Leave a Reply

