Tjohejba – TGIF!

Äntligen fredag men jag är inte ledig i morgon! Eller ja, egentligen är jag det men vi har utbildning via jobbet.. Vi ska lära oss hur vi tar eget ansvar och tar ansvar i gruppen.. typ..  Men det ska ändå bli roligt att få göra lite annat än svara i telefon. Förhoppningsvis lär jag mig något nytt om mig själv och får god mat dessutom! 😉

Har varit och tränat två gånger i veckan. I onsdags var jag och “slungade kula” (dvs kettlebells) och i går var jag och gick på löpband/rodde/körde crosstrainer. Förut har jag mest suttit hemma när jag haft kväll och börjat 12 men nu kände jag verkligen att jag VILLE vara och träna vilket var en ganska skön känsla! Nästa vecka blir det nog träning måndag och tisdag då jag börjar 11 och sen blir det kanske ett pass på lördag.
Sen ska jag väl försöka ta mig iväg på nån gruppträning också men det är ju inte alltid det passar med mina jobbtider. Ja jag vet att det kanske inte är ultimat att köra två dagar på raken men när jag jobbar skift och inte vill träna kvällstid så gäller det att passa på när jag kan 🙂

Vad annat då? Jag har varit till tandläkaren igen och rensningen fortsatte. Har fått en ny tid i november då jag ska dit för ännu mer rensning. Tandjäveln har ju såklart fyra kanaler så det kommer ta tid – suck!!
Nå det är bara att gilla läget men visst har tanken slagit mig – kan jag göra något för att förhindra fler rotfyllningar? Skulle det räcka med att byta ut de gamla lagningarna?

Nej nu måste jag ta en allergitablett och lite nässpray – jävla vin!! 😉
Ha en fortsatt trevlig helg y’all! ❤

Leave a Reply

