Dagen efter träningen före

Yeey jag kan röra på mig men jag känner hur det börjar bli mer och mer stelt i benen så jag blir inte förvånad om det är värre i morgon! Armarna är också stela men inte alls på samma sätt. Jag funderar på om jag ska bege mig till USM i morgon och vara i konditionsrummet men jag tror att morgondagen får visa vägen 😉

Idag har annars varit en lugn dag. Jag har varit ledig och hade bara en sak inplanerat och det var naprapaten vilket gick lätt och smärtfritt 🙂  Efter det har jag tvättat och diskat.
När jag satt i de två första maskinerna insåg jag att tvättmedlet var slut – åh så ARG jag blev! Det var fasen nära att jag ställde mig och skrek rätt ut!! Här hade jag tänkt att jag skulle slippa gå ut en gång till och så måste jag gå upp på Ica och handla!! Men när jag besinnat mig så insåg jag att det nog fanns en mening med det, så jag handlade och köpte mig en kanelbulle med rosa pärlsocker på och kände lugnet! 😀

One response to “Dagen efter träningen före

  1. Vad duktig du är som kämpat med KB!!!! You go!!!
    Hmmmm…jaa, när tvättmedlet tar slut finns det ingen bra reserv att ta till (inte som jag känner till) – jobbigt! Tar sköljmedlet slut kan det alltid ersättas med lite hårbalsam (dock fungerar det inte lika bra åt andra hållet, om hårbalsamet skulle ta slut alltså…;))

    Mmmmm….en kanelbulle på “Kanelbullens dag” – helt rätt!
    Vi firade med KÖTTbullar 😉

    Kramis!

    Ps. tack för mejltips om lekland – det har vi några olika här i Sthlm – ska kolla upp inför kommande kalas:) Ds

Leave a Reply

