Kettlebells

Idag var det dags för två premiärer – dels för träning på USM (igen) och dels för Kettlebells.
Jag kan sammanfatta med två ord -SJUKT JOBBIGT! Alltså kulorna, inte själva USM.
Faktum är att det var så jobbigt så jag har svårt att skriva, mina armar vill inte riktigt sluta skaka och jag känner av mina axlar hela tiden.  Jag misstänker starkt att jag kommer ha svårt att röra mig i morgon alt. på fredag. Hur fasen ska jag kunna jobba? Det får bli jobb á la T-rex (tänk korta armar som försöker nå till tangentbordet)
Var det roligt då? Ja definitivt roligare än vanlig styrketräning.
Kommer jag fortsätta? Ja!
Det ska bli kul att se om det är så effektivt som alla säger att det är, för om det är det så borde jag ju se resultat ganska snart?!
OCH så har jag lovat mig att om jag är duktig och tränar på bra så får jag köpa mig ett plagg i slutet av november – wiiieeeeee!! 😀

One response to “Kettlebells

  1. Köp Ice Power på apoteket eller hälsokosten. Bränner bra men känns då effektivt när man har ont i musklerna!!

Leave a Reply

