Härliga söndag

Synd att det inte är härligt soligt höstväder ute. Solen finns där men gömmer sig envist bakom lite moln men den kanske hinner ta sig fram tills det är dags för oss att ge oss ut på en promp?

Det var tur att jag var ledig torsdag och fredag för jag hade nog inte orkat jobba en dag till. Jag har varit så trött, både i knopp och kropp och då blir det inte bättre av att det pågår ständiga gnällsammanträden på jobbet. Jag menar, det kan ju omöjligt vara fel på ALLTING!? Men då är det tur att jag har min mp3 med mig för då har jag headsetet på ena örat och mp3’n i det andra och vips har jag skapat mig min egen lilla bubbla och där trivs jag så bra så 😀

I fredags efter frissan så tog jag äntligen mod till mig och gick till USM för att kolla priserna på deras träningskort. Lite visste jag ju redan men jag ville kolla om det gick att ta ett 3-månaderskort och det gick det ju men det var så pass dyrt så jag skrev upp mig på ett år 🙂  Nu ska här skakas lite fläsk – BOOMSHAKALAK!
Dessutom har jag bokat in mig på en kettlebellsinstruktion den 3 oktober! Jag är nyfiken på det men samtidigt lite nervös för jag tror att det är jobbigt som f*n! Men om det visar sig att det är nåt jag tycker är kul så är det ju ett bra komplement och då kan jag göra det istället för vanlig styrketräning för det tycker jag är så tråkigt!!
Passen jag tänkt gå på är StepMuskel, Bodypump, Sh’bam (måste prova det iallafall) och kanske Funktionell träning. När jag ska börja? Det vet jag inte än, kanske nästa fredag för då är jag ledig och då kör de Sh’bam på dan.

Nej nu är det nog dags för en promp tror jag, sen slappa lite innan det är dags att bege mig till “stacken”
Ha en fortsatt trevlig helg y’all! ❤

One response to “Härliga söndag

  1. Det är synd att jag bor så långt från ett träningsställe men samtidigt så vet jag inte om jag har en endaste minut över för att hinna med sånt? Såg nyss ett videoklipp på Sh’bam eftersom jag inte hade en aning om vad det var. Såg ju skitkul ut !! Som dans ju! Checka in ;
    http://www.sats.se/traning/grupptraning/shbam/

Leave a Reply

