18 september 2012

Sitter och poppar lite musik så här på morronen, ja jag vet att jag sagt att jag gillar tystnaden och det gör jag men jag var tvungen att lyssna på “Highway man” med Hoffmaestro för jag drömde om den låten i natt. Fråga mig inte varför för det vet jag inte alls.
Vaknade dessutom med tandvärk i natt så det kanske är dags att jag ringer folktandvården snart då innan det blir akut. Jag har inte ont hela tiden och det kan gå dagar mellan värken så jag vet inte riktigt vad det är. Är väl mest rädd att det ska vara dags för rotfyllning eller krona eller nåt annat sånt där otäckt, det är nog otäckt att måsta laga en tand tycker jag 😦

Igår var jag helt GALET trött på jobbet, hela dan gick åt att gäspa. Det blev lite bättre på eftermiddan när jag skulle försöka hitta på galna kattnamn åt Stina. Micke var som tur var också trött så vi lade oss vid 2030 tiden och låg och läste en stund innan vi släckte lyset så jag har sovit många timmar i natt vilket känns skönt. I morgon har jag kväll med Sanna och börjar 12 vilket är skönt, då kan jag sova lite längre på morgonen om jag vill 🙂

Leave a Reply

