Onsdagsblogg

Tror det är vädret för så här seg har jag inte varit på länge!! Jag går och lägger mig tidigt och sen så sover jag hela natten men ändå är jag trött. Jag kanske sover för mycket? Eller så är det så att hjärnan går på högvarv – jag har nämligen bokat en tid för tatuering i december. Iiiik!!
Det ska bli skitakul men jag måste tagga ner lite grann för annars kommer jag bli galen, det är ju ändå tre månader kvar!! 😀

Måste ta och boka tid för massage snart igen för jag känner att jag är stel som attan igen. Egentligen borde jag vara till Micke (naprapat) för det kan ju bero på att det är nåt som hakat upp sig nånstans. Varje morgon klonkar mina axlar, det är inte bra men ack så skönt. Donna skulle dööö om hon hörde det för hon tycker inte om när det knakar och knaxar, hon brukar blänga på mig och säga “Stop it!!” när jag knäcker med fingrarna på jobbet. Fast jag blänger ju på henne och undrar när hon ska sluta dricka cola så det går jämnt upp i slutänden 😉

På lördag kommer Micke hem från Thailand, få se hur pepparkaksbrun han är den här gången då. Jag får väl ta min bleka lekamen och sitta långt i från honom så det inte syns hur albylvit jag är 😉

Nä nu vart det här en massa svammel känner jag, men så får det väl bli ibland antar jag.
Tack och hejs, grus och gnejs!

3 responses to “Onsdagsblogg

  1. Ja, nog har jag blivit ganska brun alltid… Men tji om du tror att du kommer få sitta långt ifrån mig! 🙂 *saknar*

  2. Lessen att behöva säga det, men tröttheten beror nog på ÅLDERN!! Det har vi i alla fall kommit fram till – vi tanter på jobbet.

  3. Hörredu.. jag har varit på ett faaantastiskt plejs för massage:

    http://maumea.se/

    Helkropp 75 minuter för 300 spänn! 😀 Supernajs! ooh.. spännande med tattoo… vablire? *nyf* eller… vi ses ju på torsdag då får du berätta 😀

Leave a Reply

