Söndag 9 sept

Jaha ja vad ska jag hitta på idag då? Jag har tänkt vara på Coop och Rusta idag men ska jag promma dit, cykla eller rent vara lat och ta bussen? Nää det är fint väder ute så det får bli antingen promp eller cykel 🙂

Igår var jag på stan mest hela dan. Jag skulle träffa Harriet kl 12 och det var fint väder så jag tog en omväg via Mariedal när jag prommade in. Efter en stund blev det så varmt så jag fick ta av mig jackan. På stan var det jättemycket folk så vi var lite oroliga att vi inte skulle få fikaplats nånstans men vi hittade en lugn vrå på Wayne’s coffee.
Jag hade tänkt vara på bolaget och köpa mig lite whiskey (tror det är den stigande åldern som gjort att jag plötsligt vart sugen på det hehe) men jag hann inte det för vi surrade så länge 😉 Men så här i efterhand så var det nog lika bäst.

Jag var lite sugen på att gå ut på Schlagerklubben igår men jag hade ingen att gå med och det kändes inte kul att fara in själv så jag skippade det. En annan gång kanske. At hade skrivit på fejsboken att de måste komma hit nångång, javisst kom bara med datum för jag vill inte bestämma hela tiden. Då kanske det är lättare att få till utgång med tjejerna här i stan också, är väl alltid roligare med ett större gäng gissar jag.
Nu låter jag kanske lite bitter och det kanske jag är, jag vet inte..

Här förra veckan när jag skulle logga in mig på “Barbara” (min minidator) så hade jag glömt bort mitt lösenord! Jag trodde att jag kunde det, jag var helt HUNDRA på att jag skrev in rätt lösen men nej då, den dumma saken påstod att det var fel! Enda ledtråden jag hade angett var “jobb”.. Men va faaaaaan!! Jag kände paniken stiga och försökte med alla möjliga kombinationer.
Tillslut ringde jag faktiskt servicedesk på jobbet för att fråga om de kan se mina gamla lösenord men det kunde de ju såklart inte. Jag stängde av skiten och gjorde nåt annat för att försöka igen senare och DÅ helt plötsligt kom jag ihåg det!! Plötsligt händer det!! 😀
Nu har jag skrivit ner lösenordet så jag inte ska glömma det för jag använder ju inte Barbara så ofta längre.

Dags att börja röra på sig tror jag..
Ha en bra söndag y’all!

Leave a Reply

