TGIF

Oj så skönt det var med massage igår. När tjejen kom och hämtade mig så var jag helt övertygad om att det skulle bli en riktig fjes-massage men hon kunde ta i och det var sååå skönt! Hon hade gärna fått hålla på en timma till typ 😛
Jag var sen lagom mosig resten av dan och jag jobbade ju dessutom kväll. Jag är fortfarande stel men inte lika mycket, skojade åt Millis att jag ska anlita henne som min privata massör och betala henne för det. Jag tror att hon tror att jag skojade…

Jag har börjat fundera på att ta bort min näspiercing. Det slog mig igår bara, varför ska jag ha kvar den? Visst den är snygg men den syns nästan inte ändå och det var nog lite roligare förut. Däremot är jag ju fortfarande sugen på en tragus men jag drar mig för det mest för det krasande ljudet som jag tror kommer bli när piercingen görs *rys*
Kommer folk titta konstigt på mig om jag gör sånt nu innan jag fyller “6 extra semesterdagar” eller blir det först efteråt? Är det innan födelsedagen man brukar krisa? 😉
Jag hade lite kris när jag fyllde 39 och fick nästan panik när jag insåg att nästa gång fyller jag “förti” men just nu känns det inte så illa, kanske beror på att jag mött gulliga människor som tittat tvivlande på mig när jag sagt att jag är 39?

I helg är jag ledig och har bara en sak planerat – fikadejt med Harriet i morgon på stan *wiiiieee*
Sen tror jag att det får bli helgmys för hela slanten, jag har några skivor “True Blood” kvar att titta på och vem vet – om andan faller på så kanske det blir Schlagerklubben för att se Shirley Clamp på lördag. Det beror på hur mycket det drar i danstån 😉

Leave a Reply

