Fördriver tid

i väntan på Masterchef USA som börjar om 20 minuter  och på internet händer det inte så mycket. Börjar känna mig lite trött så jag kanske gör tidig kväll istället, jag har ställt klockan på 7 så jag ska hinna ta en lugn morgon innan jag åker in för massage kl 10.
Jag är galet stel i nacken och jag jobbar dag hela nästa vecka så jag kände att det är nu eller aldrig och jag hade tur och hittade en ledig tid i morgon.
Jag tycker det är svårt att hitta nån bra massör och jag tycker att jag sällan kommer ihåg i efterhand om det var bra eller dåligt men Biggan kom med en bra idé – jag ska göra en lista och notera hur massagen var!
I morgon ska jag på Nefertiti men jag har oxå fått tips om Cratus så jag ska nog testa det nästa gång, men när det sen är dags igen så har jag väl glömt bort det 😉

Har ingen större lust att gå till jobbet i morgon, det känns som om ytan börjar vara väldigt nära kanten på bägaren nu. Snart är det bara ytspänningen som håller kvar den. Men det är bara att bita ihop och leta vidare. Antar att det nästa vecka kommer kännas bättre igen, jag hoppas det. Jag ÄR ingen negativ människa men det är som mycke’ nu 😦

Nää ni, jag undrar om jag orkar se Masterchef för jag börjar vara riktigt trött nu men samtidigt – om jag går och lägger mig nu så kanske jag inte kan somna och det är fan inte roligt.. Nej jag ska fan gå och lägga mig, somnar jag så gör jag det annars kan jag filosofera lite grann eller kanske läsa 🙂
Natti natti y’all!

Leave a Reply

