Jag har sagt det förut

och jag säger det igen – morgonsurfen den bästa är!!
Jag gillar att sitta i tystnaden i köket, äta min frukost och surfa innan jag far på jobbet 🙂
Idag har jag ingen större lust att fara på jobbet dock men det löser nog sig. Jag far dit, är Inger och gör som Inger brukar göra så får det bära eller brista. Jag tycker det är synd att så många av oss häxor är stressade över det här, vissa mår verkligt dåligt även men förr eller senare så slår det tillbaka men då inte på oss.
Igår kom tanken på att kanske läsa något men vad? Ingen högskola i femtielva år för det varken orkar eller vill jag men kanske något annat men vad? Nån som har nåt förslag? Jag gillar att knappra på datorn, jag är en jävel på att komma ihåg siffror och är en auktoriserad telefonist. Dessutom är jag oftast pigg och glad, nåja glad iallafall 😉
Det här lät mest som en kontaktannons av nåt slag *asg* men det kanske kan vara en “jag-söker-nytt-jobb-annons”? 🙂
Usch vad jag inte har lust att fara på jobbet.. Nå det måste ju göras så det är väl bara att köra ner huvudet och köra på.

Ha en jättebra måndag y’all! ❤

Leave a Reply

