Bara regn

Hoppas det slutar regna tills jag ska iväg till jobbet. Jag lämnade cykeln där igår då det regnade när jag skulle hem och jag hade tänkt promma till jobbet idag, kanske tom gå en liten omväg. Visst jag har regnkläder och det kan vara mysigt att gå i regn men man blir oftast lite småfuktig så jag får se hur jag gör. Har kollat lite True Blood (den är lite skum den serien) och så håller jag på och tvättar

Jag var verkligen off igår på jobbet, iofs var jag ganska off mest hela dan. Det är så himla mycket som pågår i skallen på mig just nu och så var jag så arg på mig själv för att jag tryckt i mig en massa onödigt i torsdags. Men som tur är så har jag roliga kollegor och kompisar som kan muntra upp mig så dan slutade ganska bra ändå.
När jag kom hem så tände jag lite ljus, hällde upp ett glas rött, tog fram en Magnum mini (jepp skräp igen) och så glodde jag lite teve/surfade tills jag gick och lade mig strax innan 22.

Nu ska jag iallafall hämta upp tvätten som är klar innan det är dags att kocka lite lunch, det blir tacosallad, och sen bege mig till jobbet.
Ha en fortsatt trevlig helg y’all!

Leave a Reply

