Fredagskväll

och här sitter jag och kan inget annat 😉
Jag har jobbat till 20 och när jag kom hem så hällde jag genast upp ett glas rött, tände lite ljus, tog fram en Magnum mini och satte mig i soffan.  Jag jobbar i helg men det gör inget, jag har ju varit ledig en veckan och på fläng i några dagar så det är faktiskt ganska skönt. Det enda som inte känns så kul är auktoriseringen vid sökarbordet på måndag men jag fixar nog det. Jag gör som jag brukar så ser vi hur det går.

Oj jag gäspar redan, måste vara vinet! Men om det inte börja bli mer intressant på nätet snart så tror jag minsann att det får bli en tidig kväll, jag ska upp och tvätta i morgon bitti så jag ska ändå inte nattsudda. Och i morgon börjar jag jobba två. Hade först tänkt byta pass så jag slipper sitta själv men jag ides inte börja, jag jobbar ju 10-19 på söndag också inte för att det hade gjort nåt att ha ett till sånt pass.

Nå iallafall, hoppas ni har en fortsatt trevlig helg! 🙂

Leave a Reply

