Köpstopp eller inte?!

Funderar..
När jag införde mitt topp-stopp så känns det som om jag köper annat onödigt istället så nu funderar jag på att införa ett totalt köp-stopp såvida det inte gäller absolut nödvändiga saker.
Jag kanske handlar för att jag borde ta tag i andra saker istället?
Det enda sättet att komma underfund med det är nog att sluta handla onödiga saker och fördelen med det är att jag kommer spara massa pengar. Pengar som jag sen tex kan sätta på en ny mobil eller en ny dator, men om min mobil under resan går sönder så blir det ju nödvändigt att köpa en ny
Nej jag tänker inte tappa den i golvet med flit 😉
Men som sagt, det är funderingar och jag vet inte än om jag kommer genomföra det men det vore ett lite intressant experiment

Leave a Reply

