Sugen som s**an

Nu har jag slaskat i helg igen och det märks för just nu är jag så godissugen så jag tror att jag dööör snart! Jag köpte mig en Magnum mandel här tidigare och åt den så jag har ju fått mitt slisk idag men nu blir det fan avgiftning framöver!  😉

Jag har ju varit i Luleå över helgen, åkte dit i torsdags efter jobbet och kom hem idag, och som vanligt har det varit fullt ös hela helgen.. eller ja, nästan hela helgen iallafall.
Jag har hunnit vara på stan och på Storheden med A-le, varit och “gåggat” en sväng, varit på kattutställning både lördag och söndag, födelsedagsfikat på lördagen, hamnat på krogen med Ewa och At, hälsat på At när jag blev alldeles för rastlös igår, shoppat på Storheden och bastat två gånger. Jamen ni hör ju – helt galet!!
Men det var ingen höjdare att vara ut på lördagen och sen kliva upp halv 9 på söndan för att vara och titta när Biggan skulle ställa ut Laban på kattutställningen. Jag mådde inte dåligt eller så utan jag var bara så otroligt TRÖTT! Men vi hade kul i lördags och det var skitkul att Ewa oxå följde med!! 😀

Jag har varit helt inställd på att det är måndag idag så jag trodde att jag inte har nåt planerat i morgon men tji fick jag! Jag ska göra naglarna kl 15 och sen är det APT på jobbet kl 17.  Jag har ledig tom torsdag så jag tänkte försöka mig på att rensa bland mina grejor i blå rummet men jag får se hur det blir med det, känner mig fortfarande lite seg efter helgen 😉

– impulssväng på Olivers och utan klackeskor men glad ändå 😉

– så här känns det verkligen ibland..

– Fick det här tipset av brorsan och skrattade nästan på mig 😀

One response to “Sugen som s**an

  1. En bild?! NAAAAJS!!! Du är så söt när du ler 🙂 Det verkar som att helgen var till belåtenhet! Kram

Leave a Reply

