Snart är det helg!!

Ett pass kvar och sen är det långhelg – woohooo!
Jag har börjat packa ihop grejorna som jag ska ha med till Luleå, inte helt lätt som vanligt men jag har gjort en lista och jag följer den. Inte helt lätt veta vad jag ska ta med mig, och jag kan ju inte riktigt fara iväg och köpa en tröja om det är så att jag kommer på att jag behöver en MEN jag ska ju inte till urskogen och det finns tvättmaskin 😉

Måste komma ihåg att ta med kameran! För ett tag sen så frågade Biggan om jag kan tänka mig att ta foton när hon ställer ut Laban och jag sa att det kunde jag visst. Jag hade totalt glömt bort det tills nu i veckan så det är bäst att jag kommer ihåg den! Nu hade hon visst frågat fler med tanke på att nån kanske glömmer så det är nog ingen panik om jag skulle glömma.. men lite surt vore det ju.

Det ska bli riktigt kul att gå och titta på katter på söndan, kanske det blir en vända på lördan oxå. Först hade jag gjort planering men jag tror fan jag ska skita i det och göra lite hipp som happ. Leva lite impulsivt. Ta dagen som den kommer. Tjofläpp! 😀
Fika lite, shoppa lite (fast inga tröjor OM det inte är en träningströja förstås), snaxa lite, surra massor och hitta på annat skoj.
Nej nu blir det fixa lite, packa lite, tv-kolla lite och våndas en del 😉

One response to “Snart är det helg!!

  1. Ha en underbart skön helg!

    KRAAAAM!

Leave a Reply

