Vill ha!!

Här sitter jag och surfar efter pumps och vad råkar jag hitta då?? Jo ett par skitsnygga Dr Martens! Jag brukar aldrig kolla på såna skor för de är så dyra men ååååh… Kommer jag måsta köpa såna? Jag måste iallafall ta och prova ett par tror jag om jag råkar springa på dom på stan, jag kanske kan hitta dom billigare på nätet? 1500 kr är lite mycket tycker jag  😛

2 responses to “Vill ha!!

  1. Coooola! Har du kollat http://www.prisjakt.se? Det borde finnas en maxgräns för vad ett par skor får kosta……en LÅG sådan – det vore bra tycker jag 🙂

    Kramis!

  2. Dra mej baklänges så snygga! Tur jag har mina billiga Skopunkten kopior som säkert håller denna höst också, men inget slår ju dom dära! Im in love

Leave a Reply

