Sköna söndag

Fast snart bär det iväg till jobbet igen, börjar klockan två och jobbar med Stina så det blir nog ganska soft bara folket låter bli att ringa så mycket 😉

Igår var det en riktig slaskdag!! Det började med chips och en Leffe ute på balkongen efter jobbet, sen fortsatte det med tapas (pata negra-skinkan var riktigt god!) med tillhörande vin och avslutades med chokladboll och mazariner. Svull svull svull! Inte konstigt att jag idag kände att jag var tvungen att vara ut och röra på mig!! 😉

Kom på att om jag ska börja träna på USM så behöver jag nog ett par inneskor att ha när jag går på step-up och bodypump. Jag har ju ett par springskor men dom vill jag ska vara just det så då behöver jag ett par till. Sportamore har kampanj “3 för 2” på vissa saker så jag skulle ju kunna beställa därifrån men det kan vara knepigt med skor. Tror jag ska försöka vara in på Stadiums outlet i Luleå, de kanske har nåt skojsigt där. Skulle behöva skor, sportbehå och kanske en tröja oxå.

Nej nu får det vara slutsvamlat för den här gången, måste börja trampa iväg till “stacken” snart. Hoppas ni haft en riktigt bra helg y’all ❤

2 responses to “Sköna söndag

  1. Stadium har haft massor av rea här i Stockholm. Slutrea inför hösten :). JAg har fyndat massor av kläder till både mig, Oliver och Fredrik 🙂

    Lycka till med shoping och träning!

    Kraaaam!

    Ps. Vi åt tapas i fredags – men det bidde ingen PataNegra…..kollade tyvärr priset innan i butiken……..tyvärr 😦 😉 Ds.

  2. Hej! Kul att vi finns med i dina funderingar, låt dock inte storleksprodlemet på skor skrämma dig. Vi har nämligen fri frakt, fri retur och öppet köp på alla vår skor så det är bara att skikca tilbaka om de inte passar. Vi har nu även stor flyttrea på mänder av utvalda varor, kolla gärna in vårt träningssortiment här: http://www.sportamore.se/sporter/traning/

    Trevlig torsdag /Elias, Sportamore

Leave a Reply

