Ännu en söndag

Det är inte klokt vad veckorna går fort egentligen! Snart är vi inne i augusti och hipsvips så är det snart jul 😉

Jag förstår inte varför jag flagar på ena armen! Jag upptäckte det igår på jobbet och det ger inte med sig trots att jag smörjer heller! Jag torrborstade både igår kväll OCH i morse, smorde in mig efter duschen och nu när jag sneglar mot armen så ser jag att jag är alldeles torr igen!! AAAAH vad ska jag göra?  Jag får nog dra lite med skrubbvanten igen och smörja in lite till och sen hålla andan… typ 😉

Har suttit och försökt kolla lite på USM’s schema över gruppträningarna för det börjar suga i träningstarmen igen! Dessutom har Biggan utmanat mig och sagt att när vi träffas i slutet av augusti så vill hon se ett träningskort och höra vad jag ska börja träna 😉 Jag skulle vilja köra lite bodypump, step up och kanske testa Sh’bam så jag antar att det bara är för mig att ta mig dit och skaffa ett kort då. Sen funderar jag på att haka på Mickes och Lenas kilometerutmaning när/om de börjar köra igen efter utvärderingen men det är som sagt bara en fundering ännu. Jag kanske ska koncentrera mig på att komma igång med träningen först 🙂

Nej gott folk, nu ska jag göra mig i ordning för lite “stackarbete”
Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg!

2 responses to “Ännu en söndag

  1. Inget att fundera på 😉 Tycks minnas att du tyckte det var kul med träningskort förra gången ? 🙂 Nu är ju snart sommaren över och på hösten är det väl passande att börja med nya utmaningar? 😉 (säger största latmasken i stan!) hehe

    Snart Jul…..huga så hemskt det låter men tyvärr sant! Tror till och med att jag packar ner långfillingarna i väskan imorrn för jag sitter och huttrar som en tok på jobbet just nu! Kram

  2. Hoppas att du hittar någon kul och utmanande träning! *pepp,pepp,pepp* 🙂

    Är du inte sugen på att köra igång med spinningpassen igen?

Leave a Reply

