Nya skor!!

Oj vad jag sov i morse, halv 9 vaknade jag! Jätteskönt!
Efter en ordentlig frukost och lite morgonsurf så tog vi en långpromp in till stan via Ersboda, en mil vart det vilket jag tycker är helt godkänt. Åt lunch på McDonald’s vilket kanske inte är helt godkänt men jag gjorde ett godkänt val från menyn iallafall.

Micke ville vara och kolla shorts så vi var in bland annat på Stadium och OJ HOPPSAN jag köpte mig visst ett par skor där! Ett par nya prommi/löparskor som var på rean. De var så snygga och kändes supersköna så jag kunde inte låta bli helt enkelt! Jag SKA vara in med mina gamla gympaskor för jag tycker inte att ett par skor ska börja gå sönder efter några månaders användning trots att de “bara” kostade 899kr men nu har jag alltså ett par nya som jag kan börja använda på stört.

På onsdag ska jag ju vara till frissan och jag börjar vara smått nervös. Jag ska ju till en tjej som jag aldrig varit till och jag har väl tänkt mig att jag inte ska ha så mycket idéer om vad jag vill ha, vilket är varför jag aldrig köpte mig en hårtidning när vi var på stan.
Jag kan alltså komma att se ut hur som helst i håret… Ja fast lite har jag ju att säga till om förstås… hoppas jag 😉

One response to “Nya skor!!

  1. Snygga skor, är det riktiga löparskor? Jag kan inte ha annat på mig när jag ska gå långa prommisar.

Leave a Reply

